Saturday, March 16, 2013

Dah Beli Buah..

Sambungan dari kisah kempunan nak makan buah...Disebabkan hari ni saya ada hal kat area Taman Equine, so saya decide nak ke Jusco selepas saya settle semua urusan saya..Kenapa Jusco? sebab itulah rutin saya setiap minggu...saya akan ke Jusco...tapi ada lagi 1 sebab, cuba u all teka apa...jeng jeng jeng...sebabnya saya nak beli buah...memang terbayang dalam fikiran saya betapa banyaknya buah kat Jusco tu...selepas berjalan-jalan ke sana sini tengok barang-barang dan ada shopping sikit, saya pun terus ke bahagian buah dan sayur-sayuran...rasa macam nak beli semua je buah kat situ tapi tak perlu lah saya menjadi tamak kan..beli dulu sikit, lepas dah habis semua, barulah beli lagi sebab buah bukannya boleh tahan lama kan...so inilah buah yang saya beli di Jusco tadi..

Ermm banyak tak? nak makan sorang je ni hehehe :) saya beli mangga chukanan 3 biji, mangga black gold 4 biji, betik 1 biji, buah pear 2 biji, dan pisang dole 3 biji...haaaa boleh saya makan puas-puas..tapi memang happy sebab dapat beli mangga yeahhhhh....actually saya penggemar buah mangga...tapi lepas balik dari beli buah kat Jusco, saya teringin nak makan buah mata kucing pulak...huhuhu...mungkin saya akan beli buah mata kucing (longan) next week..enjoy makan buah..sesungguhnya buah memang banyak khasiat untuk kita...okies sehingga kita berjumpa lagi...


Dari Mata Pena Ku;

1 comment:

  1. These fruits looks like Vietnamese fruits. We have mangoes, bananas,etc. What are 2 green ones? Have you ever been Vietnam before? If you want to travel to Vietnam, let's us help you with your trip.

    ReplyDelete

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...