Monday, March 11, 2013

Instagram Ku: am0i_mieza

Ermm disebabkan pada waktu begini saya belum tido lagi, so kali ni saya nak cerita psl Instagram...saya memang addicted dengan instagram..i dont know why..maybe sebab saya boleh menceritakan segala perasaan saya melalui gambar...saya suka shot gambar yang berkaitan dengan nature then saya akan edit..after edit mengikut citarasa saya, saya akan upload ke instagram dan kemudian share kat facebook juga :) memang dah menjadi hobi saya...sesuatu yang membuatkan saya happy :) inilah profile instagram saya dan sebahagian gallery picture saya :) jika anda semua ada instagram boleh la follow saya (tak malu betul lah saya ni...) hehehe :) untuk melihat gallery picture saya..setakat pukul 11pm tadi saya dah ada 344 followers...rasa excited sebab saya cuma org biasa je bukan artis pun hohoho..tapi mungkin org lain lebih ramai followers dari saya.. 




No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...