Monday, March 4, 2013

Update Blog Yang Dah Lama Tak Update..



Assalamualaikum & Salam Sejahtera utk semua & jg followers blog ni…eh ade followers ke? Ade la kot kn..hehehe :)

Dh lama tak update blog & tak menulis..almost a year..actually mmg nak start blk blog nih cuma sebelum nih takde ade masa nak menulis & bercerita..tapi sejak dh ada idea & mcm2 yg nk diceritakan so ada laa skit mood & kerajinan pn dtg..hehehe :)

Ok..hari nih takde laa bz pn kt ofis sbb mcm ramai yg takde..masing2 sibuk dgn hal masing2..saya pulak mcm biasalah, attend meeting..sejak jadi TL (Technical Lead) nih mmg byk meeting yg saya kena join & attend…so after meeting, dok dpn pc & start buka blog..takut2 jg sebenarnya nk memblogging time ofis nih, takut terkantoi dgn bos..tp takpe, sementara lunch hour nih masih ada masa so ape lagi..sempat laa nk menulis sbb saya tak kluar lunch…hari nih sya lunch mkn goring pisang jerk yg saya bawa bekal dr pagi td…kiranya yg breakfast tadi saya tak hbs mkn so sambung ler tgh hari…goreng pisang pun goreng pisang lah, janji kenyang hehehe :) …

Ermm saya rasa cukuplah sampai setakat ni dulu untuk masa nih di hari ini…okies, sehingga kita berjumpa lagi di lain waktu…tata titi tutu…

Wassalam….



No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...