Saturday, March 16, 2013

Kempunan Nak Makan Buah

Semalam saya keluar ke Giant..Niat di hati nak pergi ke Giant Bangi yang dulunya Warta...Tapi last minute saya decide untuk ke Giant Seri Kembangan...just nak beli beras dan buah tapi macam biasalah ada juga la barang sampingan yang tak masuk list yang saya akan beli hehehe...Ermm ingatkan ada la buah mangga chukanan tapi tak ada...huhuhu :( nangis dalam hati...kalo tahu kata tak ada, sure saya dah pergi ke Giant Bangi sebab kat sana ada buah...kat situ memang banyak pilihan untuk buah dan sayur...argghhh kenapa lah Giant Seri Kembangan nih tak banyak pilihan buah..yang ada orange, apple, pear, tembikai, tembikai susu, pisang...ape lagi entah, saya pun dah tak ingat...jalan sana, jalan sini..saya pun ternampak pisang dole..rasa macam teringin pulak..cuma 54sen 100gm...saya pun ambil pisang dan berlalu pergi...sampai kat kaunter, cashier bagitau "pisang ni kena timbang dulu" sambil menunjukkan pisang tersebut kepada saya..alahai lupa pulak nak timbang, padahal tadi ingat je..saya pun cakap kat cashier "ermm takpelah tak yah lah..."...then cashier tu pun membalas "ok tak payah laa ye"...huhuhu rasa frust pulak..lepas bayar semua barang-barang saya, saya pun terus balik ke rumah..sampai kat rumah, terasa macam kempunannya tak dapat makan buah malam ni...huhuhu teringat pisang kat Giant..apa boleh buat, bukan rezeki saya...tapi tetap rasa kempunan juga...u all pernah tak rasa kempunan nak makan buah? Ermm itu lah kisah saya..sehingga berjumpa lagi...


Dari Mata Pena Ku;

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...