Sunday, March 10, 2013

Kisah Baju Ku...


Salam semua...u all tengah buat ape? saya tak buat apa pn..sambil-sambil tengok tv tetiba rasa nak update blog..at least boleh laa menghilangkan rasa bosan..rasanya lepas ni saya nak cerita je semua yang berlaku disekeliling saya agar saya tak kan lupa apa yang pernah berlaku..kalo sebelum ni saya selalu update di Facebook saya (amoi mieza), but now saya nak selalu update kat sini jg lah..almaklumlah, semakin meningkat usia ni jadi semakin pelupa pulak...hehehe :) 



ok saya nak cerita pasal baju...kenapa baju? sebab ada cerita yang berlaku disebalik baju itu...kisahnya berlaku pada hari Jumaat 01 March 2013..saya ke Street Mall Cyberjaya, sebab setiap hari Jumaat & Selasa ada jualan di sana..ada pelbagai yang dijual iaitu baju, tudung, makanan, dan lain-lain lagi...kalo u all ada kesempatan ke Cyberjaya pada hari Selasa & Jumaat, u all jangan lupa singgah ke Street Mall..sambil nak ke restoran makan, boleh la menjamu mata tengok barang-barang yang dijual...dah sampai kat Street Mall, saya pun berjalan sambil tengok barang-barang yang dijual..niat dihati memang tak nak membeli apa-apa pun, pergi just untuk menjamu mata saja...saya pun berjalan dari satu gerai ke satu gerai...saya stop kat gerai wallet, memamg lama juga la kat situ...masa kat gerai wallet tu, hati saya berkenan sangat kat wallet LV..harganya RM80..tapi saya tak beli sebab saya fikir nanti saya dapat bonus saya nak beli yang betul-betul saya puas hati..so saya pun berjalan lagi ke gerai yang lain..kali ni saya stop kat gerai tudung..ada la tudung yang saya berkenan tapi saya cuma membelek-belek je..masa di kedai tudung tu terdengar juga orang bercakap-cakap pasal tudung Rita Rudaini..ermm, hebat juga ye penangan Kamilia Najwa dalam Sehangat Asmara..saya pun berlalu pergi...sambil saya jalan, saya terpandang sehelai baju (seperti gambar di atas)..color amat menarik hati saya..masa saya tengah pegang baju tu, ada seorg wanita berbisik mengatakan baju yang saya pegang tu cantik...saya belek lagi baju tu, diangkat diletak sambil saya berfikir saya nak beli ke tak baju tu..kemudian wanita tadi pun meninggalkan pesan pada jurujual (seorg auntie berketurunan cina) mengatakan kalo saya tak nak baju tu, dia nak beli...kemudian saya pun jawab saya nak baju tu walaupun dalam fikiran saya 50-50 untuk membeli walaupun hati sudah berkenan...disebabkan ada org nak juga baju, so saya pun beli dengan harga RM30...selepas beli, saya seolah-olah menyesal beli baju tersebut..then balik rumah saya pun test baju tu dan inilah hasilnya seperti gambar di bawah....nice on me right? :) dan saya tidak menyesal membeli baju itu hehehe :)  

Inilah kisah baju saya yang warnanya seakan-akan aiskrim paddlepop...nyumm nyumm...Ooohh ye baju ni mesti dipakai dengan inner, almaklumlah saya kan bertudung hehehe...okies, cukuplah setakat ni cerita pasal baju saya...sehingga kita berjumpa lagi....


Dari Mata Pena Ku;

2 comments:

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...