Tuesday, August 25, 2009

Taiwan: Dinner @ Cafe Grazei, 20/08/2009

After beli barang kt Geant, kitorg terus ke RT-Mart..Thomas & Dr Wang nk dinner dulu kt Italiano Cafe..Aku dgn pizin follow jelah sbb NCTU yg bayar semuanya hehehe :) ...Lps hbs dinner sambung shopping kt dlm RT-Mart, beli roti & jus oren..sambil2 jln nk beli barang aku sempat jerk singgah ke kedai Nike fav aku..heheh :) usha2 ape yg patut...So enjoy the picture k..makanan mmg sedap semuanya, sampai tak larat nk hbskan sbb sorg ada 4 dishes..Menu aku dgn pizin sama jer cuma yg beza aku order baked cheess with shrimp & pizin plak order seafood spaghetti...

Thai style soup

Fruit salad with yogurt

Baked cheess with shrimp..ade nasi goreng jg kt dlmnye

Seafood spaghetti

Pizza...yg nih Dr wang punya...dia x dpt hbskan sbb pizza tuh besar..thomas mkn spaghetti

Mixed fruit drink & Yogurt strawberry drink

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...