Tuesday, August 4, 2009

Taiwan 2009...

Ermmm,tak sabar rasanya nk ke Taiwan...Nape ntah..yg pasti bknnya pergi utk membawa diri atau melarikan diri hehehe...aku ke sana sebab urusan keja..Tinggal lagi lebih kurang 2 minggu untuk aku ke sana..Td aku dgn pizin ke Pantai Medical Bangsar untuk injection vaksin influenza..lama btul la menunggu, smpai pizin ckp "agaknya kita nih kena demam & selesema kot barulah dpt masuk cepat"..pergi ke sana pkl 12 tgh hari...mula2 tuh dorg check suhu..suhu aku masa tu 37, kira normal la tuh..then check tekanan darah..tekanan darah aku 97/60..then duduk jap & tunggu lagi, smbil tunggu2 tuh aku borak jelah dgn pizin almaklumlah byk btul cerita aku kali ni hehehe... pkl 2.45pm barulah nurse panggil untuk injection..mmg sakitlah kena inject..nih masa tgh taip utk blog nih pn, masih terasa sakit...total cost for this injection is RM90..Oh ye, hari nih gak aku dh decide utk ke sana pd 20th August 09 due to some unavoidable technical problems..So, nnti bila aku di sana aku akan update news aku kt sni..

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...