Tuesday, August 18, 2009

Finally...

After waiting for a few days...finally semalam aku dpt juga smart phone idaman hati aku...hehehe..On the way nk ke Mines, hadi call aku bgtau aku dia tgh tgk hp aku..arrghhh, tak sabarnye nk tgk hp aku hehehe...sengih memanjang le aku nih..sampai the Mines aku terus gi kt kedai hp tu then tgk phone..wahhh besarnyer skrin..tgk sana tgk sini, so aku pn confirm la beli hp tuh dgn harga yg agak mahal la (nih statement org kt aku)..aku trade in hp nokia N73 aku tuh yg kadang2 mendatangkn masalah pd aku...so nk tau tak aku beli hp ape?? aku beli hp samsung Omnia HD...aku pilih hp nih sbb hp nih yg dekat dgn hati aku & melekat kt hati aku..almaklumlah aku nih kalo dh nk & suka yg itu je, mmg yg itu jelah pilihan hati aku..ade gak org tanya nape tak beli iphone 3GS??kalo nk beli iphone ke tggu sebulan dgn menggunakan package yg diberikan oleh maxis...lagi pn iphone nih tak melakat kt hati aku la..hehehe

Nilah pilihan hati ku ini...

#to my mom..thanks mak yg follow je kehendak hati ku ini hehehe :)

No comments:

Post a Comment

PART 2 - Kisah SADIS lagi TRAGIS Nak ke PAK BARA Tak Kesampaian

PART 2 . . Masa lalu nak lepas border tu, punya panjang giler orang beratur nak cop border. Miza drop mak siap-siap utk que kat situ. ...