Wednesday, August 19, 2009

Temporary Off

Dear All,

My blog will temporary off....esok pagi dh nak berangkat ke Taiwan...Flight pukul 9.25am so pukul 6.15am dah kena gerak ke KLIA..barang2 pn belum habis packing lagi..so doakan aku selamat pergi & selamat kembali ke sini.. Tp nnti bila dh bleh online aku akan update kat sini..Oh ye, aku akan kembali ke sini pada 14 Sept 09..

Oklah, bye2...see u soon.. :)

2 comments:

  1. miza, setiap kali berpuasa mesti ko pegi taiwan ehh?? cam thn lepas pun sama kann??

    anyway, selamat berangkat, selamat berpuasa utk ko jugak.. take care

    ReplyDelete
  2. hehehe..tu la, asal puasa je aku dtg taiwan..ha'ah sama mcm thn lepas tp bezanya thn nih aku beraya kt malaysia :)

    ReplyDelete